Przejdź do głównej zawartości

Ślub Eugenie i Jacka - nowe informacje

Witajcie! Wczoraj udostępniono kolejne informacje na temat jutrzejszego ślubu. Podano kogo para wybrała na swoich świadków oraz druhny i paziów. Moim zdaniem nie ma zaskoczenia ;) 





Drużba: Thomas Brooksbank - brat Pana Młodego

Druhna: Księżniczka Beatrice - siostra Panny Młodej



Druhenki:

Księżniczka Charlotte 



Savannah Phillips - córka Autumn Phillips i Petera Phillipsa




Isla Phillips - córka Autumn Phillips i Petera Phillipsa



Mia Tindall - córka Zary i Mike'a Tindall


Maud Windsor - chrześnica Eugenie, córka Lady Frederick Windsor i Lorda Fredericka Windsor

Theodora Williams -  córka Aydy Field i Robbiego Williamsa

Paziowie:

Książę George of Cambridge 

Louis de Givenchy - syn Zoe De Givenchy i Oliviera De Givenchy 

Specjalny udział:

Lady Louise Mountbatten-Windsor 


James, Viscount Severn 

***
Źródło zdjęć: pinterest

Komentarze

  1. Nie spodziewałam się że znów zobaczymy Chatlotte i George'a chyba spodobały im się role druhenki i pazia :) najbardziej ciekawi mnie jak zaprezentuje się Beatrice w roli druhny

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kasiu :)
    Ja nie jestem zaskoczona doborem druchenek i paziów.
    Natomiast również jestem bardzo ciekawa stylizacji księżniczki Beatrice :)
    Już nie mogę się doczekać sukni ślubnej księżniczki Eugenii :)
    Niestety nie będę mogła oglądać transmisji ślubu w telewizji, ponieważ mam zajęcia na uczelni :(
    Pozdrawiam i życzę udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wszystko będzie jasne :)

      Ja też będę na uczelni więc nie jesteś sama.

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Czy już potwierdzono,że to ojciec poprowadzi księżniczkę do ołtarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jeszcze oficjalnej informacji ale moim zdaniem jest to pewne na 100%

      Usuń
  4. Cześć Kasia :)
    Super że na bieżąco podajesz informacje o ślubie Eugeni i Jacka :) Ja również jestem ciekawa stylizacji pań z BRK szczególnie najważniejszej w tym dniu panny młodej. Pan młody ma ułatwione zadanie pewnie wybierze frak :)Jestem zachwycona wyborem druhenek i Lazio :) Super że po raz kolejny w tej roli wystąpią George i Charlotte :) Jestem ciekawa czy będą organizowane dwa przyjęcia to oficjalne i bardziej prywatne jak w przypadku Willa i Harrego:)

    Ps: Jestem ciekawa twojej relacji i opinii na temat ślubu :) Już nie mogę się doczekać jutrzejszej ceremonii, pomimo iż nie będę oglądać na żywo transmisji ślubu przez zajęcia na uczelni. Także relacje na blogu będą bardzo ważne :)
    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda w ciągu dnia raczej nie pojawi się jutro post ponieważ będę na uczelni i nie mam możliwość tego zrobić, jednakże w przyszłym tygodniu na pewno post się pojawi :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę że w ogóle będzie relacja na blogu. A to że w przyszłym tygodniu uważam że to też plus ponieważ będziesz mieć świeżą ocenę z perspektywy kilku dni od wielkiego dnia. Przez co wydaje mi się że dużo bardziej obiektywna :)
      Będę cierpliwie czekać na twoją relacje i opinie na temat ślubu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Dziękuję za słowa otuchy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za słowa otuchy :) :)
    Wcześniejszy komentarz napisałam pod złym wierszem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się jaką rolę pełniła Beatrice jako druhna?
    Czytała coś i tyle...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro