Przejdź do głównej zawartości

Ślub Eugenie i Jack'a - moje odczucia



W piątkowe, wietrzne popołudnie Eugenie i Jack powiedzieli sobie sakramentalne tak. Dla tej pary był to oczywiście najpiękniejszy dzień ich życia. Przez ostatnie miesiące skrupulatnie przygotowywali się do tego dnia, planowali i organizowali by wszystko było tak jak sobie wymarzyli.

Od rana do jesiennie ozdobionej kapicy przybywali licznie zaproszeni goście. 




Goście mimo wietrznej pogody byli uśmiechnięci i radośni. Panie pilnowały kapeluszy. Co prawda niektórym się nie udało ale nie popsuło to ich nastroju. 

Z każdą chwilą czas przybliżał nas do rozpoczęcia ceremonii i przybycia najważniejszych gości. 

Zanim jednak przybyła rodzina państwa młodych przybyli ich przyjaciele i znajomi. Wsród gości można było zauważyć wiele znanych osób. Obecni byli m.in. : Robbie Williams i Ayda Field, Ellie Goulding, Demi Moore, Naomi Campbell, Philippa i James Matthews oraz James Middleton.

Na krótko przed rozpoczęciem ceremonii do kaplicy przybyli: Książę i Księżna Sussex, Książę i Księżna Cambridge, paziowie i druhenki, druhna- Księżniczka Beatrice, matka panny młodej- Sarah, Księżna Yorku, Książę Walii, Królowa i Książę Filip. 














Następnie przybyła Eugenie wraz z tatą, Księciem Yorku, który odprowadził ją do ołtarza.





Księżniczka Eugenie nosiła suknię zaprojektowaną przez duet Peter Pilotto i Christopher De Vos. Suknia zawiera symbole, które mają znaczenie dla Eugenie. Oset-ukazuje zamiłowanie pary do Balmoral, Shamrock- to ukłon w stronę rodziny Ferguson, bluszcz i biała róża York- rodziny państwa młodych.



Księżniczka Eugenie nosiła Grey Emerald Kokoshnik Tiara, pożyczoną jej przez Jej Królewską Mość. Diamentowe i szmaragdowe kolczyki, były prezentem ślubnym od pana młodego. Satynowe szpilki są firmy Charlotte Olympia.




Bukiet ślubny, składał się z Lily of the Valley, pestek Stephanotis, osetów niebieskich, białych róż i bluszczu. W bukiecie zawarto również gałązki mirtu.




Za włosy Eugenie odpowiedzialny by Sonny-Jo MacFarlane zaś za makijaż Hannah Martin.


Księżniczka Beatrice nosiła outfit Ralph and Russo i kapelusz Sarah Cant.  


Stroje dzieci zostały zaprojektowane przez Amaia Arrieta z Amaia Kids. 




Sarah, Księżna Yorku miała na sobie sukienkę zaprojektowaną przez lokalną firmę Emma Louise Design. Stylizację dopełniała klasyczna torebka Manolo Blahnik z 1986 roku.

***
A teraz krótko o moich wrażeniach:

Kate, Meghan i Królowa wyglądały bardzo ładnie. Jednakże moim zdaniem Kate wyglądała najpiękniej. Wyglądała wręcz idealnie.

Sarah i Beatrice wyglądały dobrze. Co prawda inaczej wyobrażałam sobie ich stylizacje ale nie mogę powiedzieć, że wyglądały źle.

Druhenki i paziowie byli uroczy. Śmiało można powiedzieć, że dzieci skradły show.

Eugenie była piękną panną młodą. Brak welonu mnie zaskoczył i rozczarował. Wybór tiary jak dla mnie zaskakujący ale zdecydowanie udany, idealnie pasowała do Eugenie. Suknia bardzo mi się spodobała gdy Eugenie wyszła z samochodu. Dość długi tren mnie zaskoczył ale przy braku welonu okazał się dobrym pomysłem. Gdy oglądałam później dokładne zdjęcia to nie do końca spodobały mi się hafty na sukni. Jednakże Eugenie wyglądała na szczęśliwą więc tylko to się liczy :)

***
Jeszcze co do stylizacji Meghan. Gdyby nie fakt, że jutro rozpoczynają dwutygodniową podróż mogłabym się przychylić do podejrzeń, że spodziewają się dziecka. Póki co myślę, że to po prostu nieodpowiedni krój.

***
Cieszę się również, że dane było nam zobaczyć Williama i Kate trzymających się za ręce ❤ Drobny gest a cieszy 😉



***
Oficjalne zdjęcia ślubne







***
Tak prezentował się tort :)









***
Jak Wam się podobała ceremonia? Suknia i wygląd Panny Młodej oraz stylizacje gości? Dajcie mi proszę znać w komentarzu :) 


***
Tak, oglądałam ślub na żywo. W ostatniej chwili okazało się, że będę miała taką możliwość i z radością z niej skorzystałam :)

***
Zdjęcia: media społecznościowe rodziny królewskiej

Komentarze

  1. Mnie niestety nie udało się obejrzeć całej uroczystości muszę to jeszcze nadrobić :)
    Co do sukni Panny Młodej na początku nie zrobiła na mnie wrażenia ale im dłużej oglądam zdjęcia tym bardziej się do niej przekonuje
    Za to tiare pokochałam od momentu gdy Eugenia wysiadla z samochodu uwielbiam szmaragdy
    Jeśli chodzi o stylizacje gości najbardziej podobała mi się lady Frederik Windsor
    Kate wyglądała bardzo ładnie w bordo trochę rozczarowała mnie Meghan po cichu liczyłam że ponownie założy żółty ale mam nadzieję że podczas RT zobaczymy więcej kolorów w jej stylizacjach
    Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie obecność gości z Grecji i Hanoweru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż ślub był jesienią, więc i jesienne - ciemniejsze - kolory królowały.
    Kate - kolor ładny, krój już widzieliśmy nie raz i to rozczarowało
    Meg - kolor odpowiedni, krój niekoniecznie, oversize jej nie pasuje, jest zbyt drobna
    Anna - fajnie się ubiera, kolor śliczny
    Sophia - sukienka fajna, ale kolor prawie czarny - zdecydowanie na nie
    Zara - śliczny kolor
    Autum - śliczny kolor i krój, bardzo mi się podobała
    Sarah - fajny kolor i krój, ale sukienka powinna być o pół rozmiaru większa, lepiej by sie układała
    Beatrice - po co była druhną, skoro nie pełniła żadnej funkcji?
    Panna Młoda - krój nie najgorszy, ale ten nadruk na sukience okropny, ten dekolt i rękawy niekorzystnie na niej wyglądały

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś dobre przeczucie, dzisiaj ogłoszono że Harry i Meghan spodziewają się dziecka :) Bardzo mnie tym zaskoczyli, w sumie nie wiem czemu ale jakoś nie spodziewałam się tej nowiny, choć obstawialam ze w przyszłym roku zostaną rodzicami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do sukni ślubnej to Eugenie wygląda niej ładnie ale sama w sobie mi się nie podoba. Brak welonu mnie nie razi , to rzeczywiście był dobry wybór przy tak wietrznej pogodzie. Zgadzam się z Toba, Kate mnie zachwyciła, pozostałe panie ładnie aczkolwiek bez jakiegoś efektu 'wow'

      Usuń
    2. Podejrzewam to już od jakiegoś czasu. Bardzo się cieszę z tej informacji

      Usuń
  4. Księżniczka Eugenie moim zdaniem wyglądała w sukni ślubnej rewelacyjnie :)
    Idealnie dopasowała suknie do swojej sylwetki :)
    Też tak uważam, że księżna Kate wyglądała w tej stylizacji ślicznie co do styliazcji Księżnej Meghan tez mi się podobała :)
    Stylizacja Sarah i Beatrice również mi się podobają.
    Ja również miałam takie odczucie, że księżna Meghan spodziewa się dziecka i bardzo się cieszę ta wyjątkowa informacja
    Pozdrawiam i życzę Ci udanego dnia Kasiu :) :)



    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kasiu :)
    Najlepiej opracowana notka jaka widziałam oczywiście nie jest to dla mnie zaskoczeniem ponieważ twoje notki zawsze są przemyślane, co sprawia że super się je czyta!!!
    Co do mojej opinii księżniczka Eugenia wyglądała prze ślicznie :) Ta suknia podkreśliła wszystkie atuty księżniczki. Długi tren wygląda wspaniałe. Makijaż i fryzura to istne dzieło. Jednak bardzo podobają mi się welony to dla mnie taki najpiękniejszy akcent ślubu :) Bukiet Eugenii wspaniały troszkę kształtem przypomina mi bukiet który miała księżna Cambridge :) Tiara wspaniała bardzo pasowała do Eugeni :)
    Kreacja Beatrice ładna jednak bez efektu waw ale wydaje mi się że nie chciała przycmic siostry :) Paziowie i druhenki skradły show :) Stroje dzieciaczkow wspaniałe. Księżna Catherine wyglądała wspaniałe idealnie ten kolor jesienny wyglądał idealnie :) Nakrycie głowy również :) Księżna Meghan klasycznie :) Zresztą jak patrzę na tą kreacje z perspektywy czasu sugerowala ona błogosławiony stan księżnej Sussex :)

    Ps :Warto było czekać na notkę jest świetna :):) :)
    Kasiu mam do ciebie pytanie która kreacja jest dla ciebie ideałem księżnej Cambridge, księżnej Suissex czy księżniczki Eugenii :)?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :)

      Domyślam się, że pytasz o suknie ślubną. Dla mnie ideałem jest suknia Catherine

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  6. Suknia ślubna Eugenie mi się spodobała. I za największy jej atut uważam nadruki/ hafty na całej powierzchni. Jedyny niuans jak dla mnie, niepotrzebna ta zakładka z tyłu.
    Panna młoda prezentowała się uroczo. Nasze przewidywania co do tiary nie sprawdziły się. Tak teraz myślę, że skoro kolczyki otrzymała od Jacka, postanowiła założyć je na ślub, to do nich dopasowała tiarę.
    Cały ślub bardzo mi się podobał. Jack jak uronił łzę, dumny jak paw Andrzej prowadzący córkę do ołtarza, ciepło bijące od pary młodej i skromność.

    Moje przemyślenia co do strojów gości napiszę po południu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas na stroje pań:

      Kate - wyglądała dobrze, krój stroju widziany już nie raz, kolor bordowy śliczny ale moim zdaniem nie dla Kate;
      Meghan - strój wydał mi się ciężki i o rozmiar za duży (już wiem dlaczego taki był );
      Sarah - kolor ładny, ale sukienka powinna byc dłuższa;
      Beatrice - moim zdaniem krój idealny dla niej, kolor wyrazisty, ale nie odpowiedni na ślub;
      Zara - ok
      Autumn - ok
      Sophie - z klasą
      Ekaterina - omg, za głowę się złapałam; za to wydaje mi się, że jest w ciąży;
      Maria Olympia - straszna ta sukienka w każdym calu.

      Usuń
    2. Zgadłaś. Ekaterina spodziewa się dziecka :)
      Maleństwo ma przyjść na świat w kwietniu

      Usuń
  7. To jeszcze garśc moich odczuć.
    Na minus:
    - ogólna atmosfera wokół tego ślubu, plotki o tym, że Eugenie tak bardzo chciała mieć transmisję ze ślubu jak Harry i Meghan, komentarze Andrzeja po zobaczeniu Eugenie (padł jakiś komentarz, że tren dłuższy niż u Meg) i teraz domniemane pretensje Sarah, że wiadomośc o ciąży Meghan przyćmiły ślub Eugenie... słabo to wypadło, choć trudno stwierdzić, ile w tym plotek
    - suknia panny młodej. Miała ładny tył i tylko tył. Dekolt bardzo niekorzystny, cięzkie hafty... jakby ze starej zasłony
    - strój Sophie: czarny?
    - nieobecność Camilli: jestem ostatnią osobą, która lubi Camillę, ale jej nieobecność, niezręcznie wytłumaczona, robiła fatalne wrażenie. Ostatecznie jest członkinią rodziny

    Na plus:
    - przepiękna tiara i kolczyki Eugenie: strzał w dziesiątkę, doskonale pasujące do urody
    - piękna dekoracja kaplicy i tortu: w jesiennych klimatach, pięknych barwach
    - stylizacje: Kate, Meghan, Zary, Sarah, Beatrice
    - druhenki i paziowie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro