Przejdź do głównej zawartości

"I że nie opuszczę cię aż do śmierci..."- suknie ślubne w Holenderskiej Rodzinie Królewskiej

Witajcie w kolejnym poście z serii o sukniach ślubnych. Dzisiejszy post dotyczy sukien ślubnych w Holenderskiej Rodzinie Królewskiej. Dajcie znać w komentarzu, która suknia ślubna podoba Wam się najbardziej :) 

Zapraszam!

Panna młoda: Królowa Wilhelmina
Pan młody: Książę Henryk
Data ślubu: 7 luty 1901 




Panna młoda: Księżniczka Juliana
Pan młody: Książę Bernhard
Data ślubu: 7 styczeń 1937



Panna młoda: Księżniczka Beatrix  
Pan młody: Claus von Amsberg
Data ślubu: 10 marca 1966


Panna młoda: Máxima Zorreguieta Cerruti
Pan młody: Książę Willem-Alexander
Data ślubu: 2 luty 2002



Panna młoda: Mabel Martine Los 
Pan młody: Książę Jan Friso
Data ślubu: 24 kwietnia 2004



Panna młoda: Petra Laurentien Brinkhorst 
Pan młody: Książę Constantijn
Data ślubu: 19 maj 2001

Panna młoda: Księżniczka Irena 
Pan młody: Książę Karol Hugon
Data ślubu: 29 kwietnia 1964 


Panna młoda: Księżniczka Margriet
Pan młody: Pieter van Vollenhoven
Data ślubu: 10 stycznia 1967 





Panna młoda: Księżniczka Krystiana
Pan młody: Jorge Pérez y Guillermo
Data ślubu: 28 czerwca 1975 





***
Źródło zdjęć: pinterest

Komentarze

  1. U mnie zdecydowanie wygrywa księżniczka Irena.
    U Maximy trochę razi brak biustonosza. Moim zdaniem wygląda to mało elegancko.
    Holenderskie suknie łatwo rozpoznać,bo są do siebie bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie suknie cechuje prostota. Mój typ to Beatrix i Wilhelmina :)
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń
  3. Holenderskie panie mają zamiłowanie do podobnych,odrobinę dziwnacznych i pozbawionych wdzięku sukien.Na tym tle niezbyt ulubiona kreacja Maximy wypada chyba najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Co prawda żadna z sukien z Holenderskiej Rodziny Królewskiej nie znajduje się w moich ulubionych. Suknia Maximy wypada w tym zestawieniu najlepiej.

      Usuń
  4. Witaj Kasiu
    Dziś moja ulubiona seria :)
    Moim zdaniem suknie w Holenderskiej Rodzinie Królewskiej cechuje prostota. Ja jestem fankom prostych sukien ślubnych, jednak te nie mają w sobie wyrafinowana i czegoś co by przykuwalo wzrok :) Zdecydowanie zgadzam się z przedmowcami najbardziej z zaprezentowanych sukien podoba mi się suknia Maximy oraz Petera Laurentien Brinkhorst. Te suknie są eleganckie zbliżone do sukni ślubnych pań w BRK np. Księżnej Anny, księżnej Meghan.
    Uważam że najsłabiej w moim osobistym rankingu wypada suknia Mabel Martine Los. Nagromadzenie kokard o różnej wielkości sprawia że suknia jest nieelegancka i nie co przypomina kicz. Ale to tylko moja osobista opinia.

    Ps: Notka jak zwykle super :)
    Mam pytanie czy mogłabyś zdradzić narodowość bohaterek przyszlotygodniowej serii :)?
    Życzę Ci udanego przyszłego tygodnia i słonecznej niedzieli
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Cieszę się, że seria Ci się podoba. Za tydzień Belgia 😉

      Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie i również życzę udanego tygodnia i słonecznej niedzieli.

      Usuń
    2. Super w takim razie będę czekać :) :)
      Również dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  5. A dla mnie najładniejsza jest suknia ślubna Beatrix, choć sama stylizacja niezbyt mi się podoba przez ten welon

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka Kasiu!
    Bardzo lubię notki z tej serii
    Najbardziej podoba mi się suknia ślubna Maximy.
    Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety suknie w hrk nie zachwycają zgadzam się z opinią że w tym gronie najlepiej prezentowała się Maxima

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro