Przejdź do głównej zawartości

Q&A cz.1

Witajcie! Bardzo dziękuję za wszystkie pytania, które od Was otrzymałam. Jest ich naprawdę sporo więc podzieliłam odpowiedzi na dwie części :) Dziś część pierwsza!

Która stylizacja z bankietu na część księcia Fryderyka podobała Ci się najbardziej?
Zdecydowanie stylizacja księżnej Mary. Wyglądała przepięknie :)

Co sądzisz o sukni ślubnej księżnej Sussex? 
Klasyczna, skromna, prosta.

Najpiękniejszy kapelusz?
Królową kapeluszy jest Królowa Elżbieta II

Najpiękniejszy fascynator?
Nie potrafię zdecydować :(

Którą z księżnych/ królowych uważasz za najlepiej ubraną?
We wczesnych latach zdecydowanie Księżną Kate. A teraz? Księżniczkę Madeleine, Księżniczkę Victorię, Królową Letycję i Księżną Mary.

Pierścionek zaręczynowy której księżnej chciałabyś dostać w dniu zaręczyn?
Księżnej Kate lub Księżniczki Madeleine ❤️


Który welon uznałabyś za najpiękniejszy?
Moje ulubione welony to te noszone przez: Księżną Kate, Księżną Meghan, Księżniczkę Madeleine i Ksieżną Claire z Luksemburga :)

Co sądzisz o Meghan Markle jako księżnej? (czy się sprawdzi w swojej roli, itd.)
Nie było zbyt wiele okazji by ją obserwować. Dopiero teraz po ślubie zobaczymy jak się sprawdzi. Myślę, że sobie poradzi jednakże musi się jeszcze dużo nauczyć.

Ostatnio wiele mówi się o "zmianie" księżnej Cambridge, szczególnie dotyczyć ma ona zapatrzenia w dzieci i mniejsze zaangażowanie w książęce obowiązki. Jak ty to widzisz? Czy rzeczywiście księżna teraz po urodzeniu raczej ostatniego dziecka, spadnie w "hierarchii" i przestanie być popularna jak jeszcze kilka lat temu?
Kiedy kobieta zostaje matką to najczęściej poświęca się swoim dzieciom. Księżna Kate została niedawno mamą po raz trzeci i moim zdanie to naturalne, że spędza teraz czas ze swoimi dziećmi i poświęca im bardzo dużo czasu. Myślę, że w przyszłości gdy William będzie bezpośrednim następcą tronu to będziemy widywać ją znacznie częściej. I nie. Moim zdaniem nie przestanie być popularna. Jest uwielbiana i to się nie zmieni.

Które książęce dziecko (ze wszystkich rk) jest twoim "ulubionym"?
Nie umiem wybrać. Estelle jest urocza, Charlotte słodka, bliźniaki w Danii i Monako też są urocze.


Czy nie wydaje ci się, że Kate a zwłaszcza jej mama nie lubią Meghan?
Nie widziałam nigdy Meghan i mamy Kate razem żeby wydawać opinię. Kate i Meghan widzieliśmy razem trzy razy. Wydaje mi się, że się lubią. 

Krążą podobno takie plotki ze gdyby Harry był zwykłym urzędnikiem Meghan by za niego nie wyszła. Co o tym sadzisz?
Plotki to plotki. Kochają się i to jest najważniejsze.

U której pary królewskiej widać miłość, chemię i pożądanie?
Moim zdaniem ani pary królewskiej ani książęce nie okazują sobie publicznie uczuć bardzo otwarcie. Robią to w delikatny i subtelny sposób. Wystarczy popatrzeć na drobne gesty pomiędzy Williamem i Kate, Victorią i Danielem czy Mary i Fryderykiem. Widzimy ich miłość ale tak naprawdę ta część sfery ich życia zostaje głównie za drzwiami pałacu.

Co sądzisz o zamieszaniu wokół ojca Meghan?
Na pewno ta sytuacja była dla niej bardzo przykra i stresująca. Sądzę, że wielokrotnie usłyszymy ponownie o jej rodzinie.

Czy jest jakieś wydarzenie w rodzinach królewskich na które czekasz?
Na narodziny dziecka Księcia Harry'ego i Księżnej Meghan.

Które z wydarzeń jest dla ciebie najbardziej emocjonujące?
W ostatnim czasie narodziny dziecka W&K oraz ślub H&M.

Najbardziej wzruszający moment?
Bardzo często się wzruszam więc trudno wybrać ten moment ‘naj’. Ostatnio jednak ślub Księcia Harrego.

Co takiego się wydarzyło, że zainteresowałaś się rodzinami królewskimi?
Od kiedy pamiętam moja mama opowiadała mi o Księżnej Dianie, która zginęła tragicznie gdy ja byłam mała. Kilka lat temu w wakacje w 2010 roku mając czas, możliwość i dostęp do internetu zaczęłam zgłębiać informacje na temat najpopularniejszej brytyjskiej rodziny. Czytałam artykuły, biografie, oglądałam zdjęcia i powoli zaczynałam się fascynować tym tematem. Kiedy w listopadzie tegoż roku ogłoszono zaręczyny syna Księżnej Diany- Księcia Williama byłam uradowana. Obejrzałam zdjęcia i dostępne filmiki. I wtedy wiedziałam jedno. Chcę ich spotkać kiedyś na żywo i z nimi porozmawiać. Wtedy niewinne marzenie, które z każdym dniem rosło przerodziło się w ogromny cel. Od momentu ogłoszenia zaręczyn śledziłam przygotowania do królewskiego ślubu a następnie wszystkie poczynania tej pary. Jakiś czas później odkryłam blog o Księżnej Kate a następnie kolejne: o Księżniczce Victorii oraz Księżnej Mary. Zaczęłam czytać te blogi oraz inne blogi o królewskiej tematyce regularnie a w 2016 roku postanowiłam założyć własnego bloga by dzielić się swoimi przemyśleniami.

Jeżeli miałabyś porównać się z urody albo charakteru to która by to była księżna/królowa?
Nie znam żadnej z Pań osobiście więc nie wiem jaki mają charakter. Co do urody. Ja osobiście uważam, że nie jestem podobna do żadnej Księżnej bądź Królowej. 

Która według Ciebie księżna bądź królowa ma charyzmę nie chodzi o Księżną Dianę.
Księżniczka Victoria ze Szwecji. Widać w niej ogromną pasję i zaangażowanie w wykonywane obowiązki!

Jeżeli istniałaby możliwość zamienić się rolą z członkinią monarchii lub członkiem kto to by był?
Chętnie zamieniła bym się z Księżniczką Madeleine lub jej siostrą Księżniczką Victorią.

Masz już swój typ, którą tiarę zobaczymy na głowie księżniczki Eugenie w październiku?
Myślę, że tiarę ślubną jej mamy.

Co sądzisz o strojach pań na bankiecie z okazji 50- tych urodzin księcia Fryderyka? Która podobała Ci się najbardziej?
Panie wyglądały bardzo ładnie. Najbardziej podobała mi się stylizacja Księżnej Mary.

Jak myślisz czy między Kate a Meghan będzie modowa rywalizacja?
Nie sądzę, że będzie między nimi rywalizacja. Panie mają różny styl. Stylizacje Meghan są dopasowane, kobiece, podkreślające figurę a Księżna Kate obecnie ubiera się bardziej klasycznie. Na pewno media, sympatycy oraz przeciwnicy monarchii będą porównywać stylizacje Pań i je szeroko komentować.

Jaką płeć dziecka typujesz u Zary i Mike'a? Media podały, że będzie druga córka...
Obstawiam chłopca!

Gdybyś została księżną jakie organizacje charytatywne wsparłabyś najchętniej?
Na pewno takie, które są bliskie mojemu sercu, moim poglądom i przekonaniom. 

Jak uważasz, czy któryś z obecnych monarchów rządzących abdykuje w bliskiej przyszłości?
Trudno powiedzieć. Może Król Norwegii albo Królowa Danii?

Jaki przymiotnik przychodzi ci do głowy (jako pierwszy) gdy słyszysz:

książę Fryderyk- wrażliwy
Kate- życzliwa
Haakon- spontaniczny
królowa Elżbieta II- odpowiedzialna
Mary- aktywna
Letycja- spokojna
Matylda- opanowana
książę Karol- pracowity


Jak myślisz który z małych następców tronu (Leonore z Hiszpanii, Christian z Danii, Amalia z Holandii, Ingrid z Norwegii, Estelle ze Szwecji, George z WB, Elisabeth z Belgii) wzbudzi największe emocje wśród swoich poddanych?
Sądzę, że każde z dzieci w pewien sposób wzbudzi emocje. Następca tronu, przyszły władna urodzony już w XXI wychowany w inny, bardziej nowoczesny sposób. To na pewno wzbudzi emocje. Trudno powiedzieć, które z dzieci najbardziej. Ciężko jest wejść w mentalność potencjalnego narodu.

Co sądzisz o królowej Małgorzacie II ?
Lubię ją.

Styl której z członkiń monarchii najbardziej Ci odpowiada?
Jak już wspomniałam. We wczesnych latach zdecydowanie Księżnej Kate. Obecnie czasami też. Jednakże lubię stylizacje noszone przez: Księżniczkę Madeleine, Księżniczkę Victorię, Królową Letycję i Księżną Mary.


Czy podoba Ci się któraś z sukni balowych Mary, Victorii, MM, Maximy, Matyldy lub Letycji, którą chciałabyś na siebie założyć? Jeśli tak to podaj która to :)








***
Źródło zdjęć: pinterest

Komentarze

  1. Fajnie, że już pojawiły się odpowiedzi ;)
    Zgadzam się co do najlepszej stylizacji Mary z bankietu z okazji 50-tki jej męża. Uwazam jednak, że kolor kreacji mógłbyć inny.

    Trzymam mocno kciuki za chłopca u Zary!

    Mam nadzieję, że Eugenie założy tiarę księżnej Yorku.

    Kate ma już ugruntowaną pozycję w brk, przez ostatnich 7 lat stworzyła swój styl oraz markę. Ja mam przeczucie, że Kate jeszcze raz zostanie mamą!

    Co do sukni to jedną z moich ulubionych jesy suknia z kpncertu przedślubnego księżniczki Victorii.

    Pozdrawiam
    ania_lroyal


    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi :)
    Ja tez byłam zachwycona stylizacją Mary, uważam, że wyglądała prześlicznie.
    Obstawiam, że Meghan i Harry już niedługo ogłoszą, że spodziewają się swojego pierwszego dziecka. Liczę na to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też obstawiam chłopca u Zary i Mike'a :) Ciekawe, kiedy przyjdzie na świat, sądziłam, że nie będziemy długo czekać, ale tu już połowa miesiąca i ciągle nic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro