Przejdź do głównej zawartości

Royal Baby

Witajcie drodzy czytelnicy! Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. Mam nadzieję, że jesteście zdrowi i bezpieczni. Niestety w ostatnim czasie        nie otrzymałam żadnej nowej odpowiedzi :(  

Z powodu panującej na świecie pandemii wiele z Was pozostaje w domach        i uczy się, pracuje zdalnie. Dlatego dla umilenia- chociaż w niewielkim stopniu tego trudnego dla nas wszystkich czasu- proponuję małą zabawę ;) 

***

Wyobraź sobie, że jesteś członkiem rodziny królewskiej i wraz ze swoją drugą połówką spodziewacie się dziecka. Jakie imię byś wybrał/wybrała?





***

Zachęcam Was do przyłączenia się do zabawy! 

Komentarze

  1. Filip dla chłopca
    Wiktoria dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dziękuję za komentarz :) Ja też wybrałabym imię Filip dla chłopca

      Usuń
  2. Super pomysł!

    Gdybym miała córkę to nazwałabym ją Alice Elisabeth Jane

    A gdybym miała syna to nazwałabym go James Arthur Charles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie! Imiona dla dziewczynki bardzo mi się podobają :)
      Dziękuję za komentarz!!

      Usuń
  3. To zależy do jakiej rodziny bym należała. Jak dla mnie imię musiałoby pasować do dynastii i na pewno chciałabym żeby było tradycyjne, nawiązywało do przodków. Jak dla dziewczynki to Wiktoria a dla chłopca Artur albo Aleksander.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dziękuję za komentarz. Ja również wybrała bym imię Aleksander :)

      Usuń
  4. Oo fajna zabawa! Tylko na jakich krajach proponujesz się skupić? Bo jednak każda monarchia ma swoje tradycje i imię idealne dla jednego państwa, może brzmieć dziwnie w innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę narzucać Wam kraju :)

      Usuń
    2. Rozumiem, zatem przedstawiam swoje typy:

      WIELKA BRYTANIA:
      Mężczyzna - Richard, Henry
      Kobieta - Diana, Lily, Alice, Christabel (ostatnia opcja na drugie, trzecie lub czwarte imię)

      NIEMCY:
      M - Friedrich, Wilhelm
      K - Alix, Cecilie. Ładnie brzmią też zdrobnienia imienia Elisabeth - "Ella" i "Sisi"

      ROSJA:
      M - Aleksander, Aleksy
      K - Olga, Anastazja, Aleksandra (choć zapewne ten wybór zostałby odrzucony ze względu na "klątwę" związaną z imieniem)

      RUMUNIA:
      M - Nicolae, Alexander, Vlad
      K - Ileana

      FRANCJA:
      M - Charles
      K - Madeleine, Lilianne

      POLSKA
      M - Bolesław
      K - Agnieszka, Helena

      DANIA
      M - Frederik, Erik
      K - Dagmar

      Pozdrawiam i liczę, że też na koniec ujawnisz nam swoich ulubieńców :D

      Usuń
    3. Dziękuję za obszerny komentarz! Ciekawe propozycje :)

      Podoba mi się imię, które zostało przez kogoś zaproponowane w komentarzu: Alice Elisabeth Jane- podoba mi się brzmienie całego imienia

      Mi bardzo podobają się imiona:
      dla chłopca- Harry, William, Liam, Louis, Alexander, Christian
      dla dziewczynki- Julia, Olivia, Chloe, Emma, Mia, Josephine

      Wybór imienia był by oczywiście zależny od tego do jakiej rodziny królewskiej bym należała. Jeśli do brytyjskiej to oczywiste jest dla mnie, że imię byłoby bardziej klasyczne niż nowoczesne, zaś jeśli należałabym do szwedzkiej lub duńskiej to postawiłabym na jakieś nowoczesne imię.

      Usuń
  5. Dziewczynka Amelia Greace
    Chłopiec Joseph John

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje trzy propozycje imion dla dziewczynki:
    1) Isabella Josephine/Margerethe Grace
    2) Victoria Lilian Charlotte
    3) Alice Elizabeth/Ingrid Silvia

    OdpowiedzUsuń
  7. Chłopiec: Philip Oscar Christian George Erick
    Dziewczynka: Victoria Elizabeth Aleksandra Gabriella

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla chłopca :Alexander Louis Philip lub James Michael Jacob
    Dla dziewczynki Amelia Emily Lily lub Elizabeth Catherine Sophia 😊
    Ps:Generalnie to mam wrażenie że imiona w j. angielskim brzmią wdzięcznej 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Henryk Aleksander
    Antonina Łucja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro