Przejdź do głównej zawartości

Najpiękniejszy dzień w życiu!

17 lipca 2017 roku. Ta data na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Tego właśnie dnia spełniło się moje największe marzenie. Spotkałam Księżną Kate i Williama. To niesamowite uczucie kiedy marzysz o czymś przez prawie 7 lat i nagle twoje marzenie się spełnia.
Opiszę Wam jak z mojej perspektywy wyglądał ten wyjątkowy dla mnie dzień.
Chwilę przed godziną 11 przyjechałam do Warszawy. Ponieważ czasu było dużo przespacerowałam się pod Pałac Prezydencki gdzie spotkałam się z innymi blogerkami oraz fankami monarchii. Czas do przyjazdu Pary Książęcej minął nam na wymienianiu się wspomnieniami, pomysłami i doświadczeniami oraz udzielaniu wywiadów do różnych telewizji i gazet.
Para Książęca przybyła do Pałacu bez dzieci po godzinie 14 w eskorcie policji, która było słychać z daleka i można było naszykować się do powitania pary. Para Książęca przyjechała czarnym samochodem, który wyposażony był we flagę monarchii. Niestety zdjecie z przyjazdu nie wyszło zbyt dobrze. W momencie robienia zdjęcia ze strony po której sidziała Księżna Kate ochroniarz zasłonił ją więc mogę zaprezentować Wam jedynie zdjęcie samochodu z ochroniarzem.

Następnie przyszło nam czekać ponad godzinę na naszych ulubieńców. Gdy Para Książęca w towarzystwie Pary Prezydenckiej ruszyła w naszym kierunku podniósł się gwar. Obie Pary zatrzymały się przy dzieciach, które machały flagami Polski i Wielkiej Brytanii. Wtedy też dużo dziennikarzy kręciło materiał, robiło zdjęcia. Jak również ochrona stała dość blisko siebie więc trudno było zrobić wyraźne zdjęcie a w tym czasie obie Pary można było zobaczyć dosłownie przez chwilę. Następnie Para Prezydencka pożegnała Williama i Kate na kilkadziesiąt minut i wróciła do Pałacu zaś Książę i Księżna ruszyli w naszą stronę. Trzeba przyznać że miałyśmy idealne miejsca. Stałyśmy bezpośrednio na przeciwko wyjścia Pary z pałacu. Książę William kierował żonę by pójść na prawą stronę jednakże Księżna zauważyła plakat Marty z napisem "Kate please come here". Widziałam że przeczytała napisy po cichu a następnie się uśmiechnęła i do nas podeszła. Próbowała zawołać Williama jednakże on podszedł do dziewczyn stojących obok. Kate z uśmiechem odebrała od nas kwiaty, które dla niej przyniosłyśmy. Księżna była w wspaniałym humorze. Witała się z nami i mówiła że miło nas poznać i że cieszy się że tyle nas jest. Uścisnęła mi dwa razy dłoń oraz zapytała się nas jak należy podziękować po polsku a następnie bezbłędnie powiedziała "dziękuję"!  (I tak, to prawda. Księżna na żywo jest przepiękna.) Następnie ruszyła dalej. Ludzie powoli zaczęli się rozchodzić a wierzcie mi było bardzo dużo ludzi z czego zdałam sobie sprawę dopiero patrząc na zdjęcia w internecie. 
Znalezione w aparacie ;) Jednak dopiero z relacji w telewizji dowiedziałam się ile osób było. Bardzo dużo :)

Chcąc zobaczyć z bliska Księcia Williama przeszłam dalej jednak zastałam tam już tylko policjantów, którzy powiedzieli że Para Książęca przeszła tylko kilka metrów wsiadła do samochodu i pojechała już do Muzeum. Co okazało się prawdą gdyż kilka sekund później usłyszałam syreny policyjne i zobaczyłam samochód z wyjeżdżającą Parę Książęcą w eskorcie policji.
Nie pozostało mi nic innego jak udać się na odpoczynek i obiad. A następnie na dworzec kolejowy by wrócić do domu. Ten post obmyślam dla Was w pociągu. Jadąc uśmiechnięta, szczęśliwa i jeszcze nie do końca świadoma tego co się wydarzyło.
Teraz zostawiam Was ze zdjęciami z tego wspaniałego dnia i przesłaniem ;)
Nie bójmy się marzyć. Marzenia się spełniają. Moje największe marzenie  spełniło się 17 lipca 2017 roku ❤




Komentarze

  1. Trzeba spełniać marzenia, ja swoje zaprzepaściłam....
    Moim wielkim marzeniem było spotkać Mary. Byli w Polsce, w Szczecinie, w którym studiowałam. Przyszykowałam dla Niej prezent. Miałam udać się pod urząd miasta. No i co, dzień wcześniej wieczorem: gorączka 40 stopni, wracałam autobusem do domu żeby pójść do lekarza.
    Do tej pory czuję żałość w sercu jak o tym myślę....
    Taka okazja już się nie powtórzy! Bo jak będą jeszcze w Polsce, to nie w Szczecinie. A poza tym, nie będę miała wolnego dnia.... Praca!
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Przykro mi, że Ci się nie udało. Choroba czasami przytrafia się w najmniej odpowiednim momencie :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro