Przejdź do głównej zawartości

Trzy odpowiedzi od Brytyjskiej Rodziny Królewskiej!

Nowy tydzień rozpoczął mi się wspaniale. Otrzymałam trzy nowe odpowiedzi.

Pierwsza to piękne podziękowanie za życzenia urodzinowe, które wysłałam na początku września do Księcia Harry'ego ❤️




Druga odpowiedź to list w podziękowaniu za życzenia wysłane z okazji pierwszej rocznicy ślubu Księżniczki Eugenie i Jack'a Brooksbank'a.


Trzecia odpowiedź to list od Księcia i Księżnej Cambridge w podziękowaniu za mój list w którym pisałam m.in. życzenia dla George'a z okazji nowego roku szkolnego oraz dla Charlotte z okazji rozpoczęcia szkoły.

Miłego tygodnia i wielu królewskich odpowiedzi!

Komentarze

  1. Z jednej strony to oczywiste, że - żeby się wyrobić - muszą wszystkim wysyłać to samo hurtowo, a jednak fajnie by było, gdyby te odpowiedzi były choć trochę spersonalizowane lub przynajmniej zróżnicowane.

    Kasiu, jako osoba, która nigdy nie wysłała listu do royalsów, zapytam Cię jako kolekcjonera takowej korespondencji: co sądzisz o właśnie takich "masówkach"? Nie nudzą Cię sztampowe odpowiedzi i powtarzające się niekiedy fotografie? Czy jednak treść nie ma większego znaczenia i to sam fakt otrzymania listu jest najważniejszym elementem całego kolekcjonowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony masz rację ale z drugiej gdyby każdy nie otrzymywał takiej samej odpowiedzi przy np. okazji urodzin to mogłyby pojawić się negatywne komentarze bo ktoś byłby nie zadowolony.

      Bardzo ciekawe pytanie, którego raczej się nie spodziewałam.

      Kiedy zaczynałam przygodę z wysyłaniem listów oczekiwałam po prostu odpowiedzi. Teraz nadal cieszy mnie każda odpowiedź ale powtarzające się czasami zdjęcia są frustrujące. Np Książę William ma dużą ilość wyjść/zobowiązań w ciągu roku więc wydaje mi się, że mogliby wybrać jakieś zdjęcie. Fotografowie, którzy są obecni podczas tych wyjść robią wspaniałą robotę i naprawdę potrafią uchwycić moment. Wiele z tych zdjęć jest przepięknych.

      Wracając do tematu :) Moim zdaniem zainteresowanie monarchiami wzrasta i coraz więcej osób wysyła listy. Sądzę, że należy cieszyć się tym co jest. Nie mamy wpływu na rodzaj odpowiedzi więc trzeba cieszyć się, że przynajmniej przychodzą.

      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro