Przejdź do głównej zawartości

Przemyślenia, nowości w kolekcji + więcej

Do królewskiego ślubu pozostał jeden dzień. Osobiście mam wrażenie jakby zaręczyny Harry'ego i Meghan ogłoszono zaledwie wczoraj. Niesamowicie szybko minął ten czas. 

Ostatnio zastanawialiśmy się nad wyglądem Meghan. Dziś chcę Was zapytać o przewidywania dotyczące wyglądu Księcia Harry'ego oraz Księżnej Kate. Mam nadzieję, że Książę Harry nie zgoli brody. 
Sądzę, że Książę będzie nosił czarny mundur Blues and Royals lub Frock Coat.

Sądzę, że Księżna Kate ubrana będzie w nową garsonkę w kolorze pastelowo żółtym lub szarym.

Dajcie znać co sądzicie. Jestem ciekawa waszej opinii :)

***

W ostatnim czasie moja kolekcja wzbogaciła się o nowe gazety, książkę oraz przepiękny breloczek za który raz jeszcze chciałabym serdecznie podziękować Marcie ❤







***
Na czerwiec zaplanowałam Q&A. Jeśli chcecie mnie o coś zapytać to wtedy będzie do tego okazja. Szykujcie pytania : ) 

***
W czasie wakacji tzn lipiec-sierpień na blogu będzie trwała przerwa. Wszelkie ewentualne otrzymane listy opiszę we wrześniu.

***
Ponownie zapraszam Was do obserwowania konta bloga na Instagramie :) Znajdziecie mnie pod nazwą @blogowaniezk

Komentarze

  1. Witaj,
    Meghan ma wystąpić w sukni projektu Ralph & Russo (tak podali w Dzień dobry tvn).
    Harry - mundur Blues and Royals, broda zostaje!
    Kate- ciężko stwierdzić, ja obstawiam błękit. Ona świetnie się w nim prezentuje.

    Gratuluję powiększającej się kolekcji gazet.

    Breloczek to fajna rzecz!

    Pozdrawiam
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry nie wolno ci zgolić brody!! ;)
      Co do sukni Meghan to już jutro się dowiemy kto ją zaprojektował :)

      Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Osobiście,dla mnie nie mogłoby być większego rozczarowania,niż Harry we fraku na własnym ślubie. Najbardziej liczę na ten mundur https://www.pinterest.com/pin/158540849365772403/
    Podobno mówi się,że ma założyć mundur Marines po dziadku Philipie. Byłoby super.
    Co do Kate,to myślę o stroju podobnym do tego z Trooping the Colour 2015r. Księżna pewnie będzie chciała zakryć ewentualne pozostałości po ciąży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundur o którym mówisz to właśnie wspomniany przeze mnie mundur Blues and Royals. Ja również na niego liczę ;)

      Na nowych zdjęciach widać, że Kate zostało jeszcze trochę ciała po ciąży. Jestem ciekawa co założy

      Usuń
    2. O przepraszam. Kompletnie nie znam się na mundurach i ich nazwach ;) Ale faktycznie chyba wszyscy na niego stawiają. A co z mundurem,który Harry miał na ślubie Williama i Kate? To ten sam?

      Usuń
    3. Zabawne będzie patrzeć na Harry'ego i Williama. 7 lat różnicy,pewnie te same stroje,tylko zmiana miejsca przy ołtarzu :)

      Usuń
    4. Dokładnie. Chociaż nie sądzę że William ponownie wybierze ten mundur

      Usuń
    5. Zazwyczaj William nosił ten sam mundur na wszystkie ważniejsze uroczystości. Więc o jakim innym mundurze myślisz? Ja oprócz tego ze ślubu,obstawiałabym ten https://www.popsugar.co.uk/celebrity/Prince-William-Uniform-43715643 choć jak dla mnie jest mało "uroczysty"

      Usuń
    6. Tak się przyjrzałam i chyba jednak ten ślubny najbardziej by mi pasował. Z drugiej strony obaj bracia mają mundur Blues and Royals więc może obaj go nałożą? Sama już nie wiem. Jutro się przekonamy.

      Oby nie ten szary (z niebieską przepaską). Jakoś zbyt zwykły mi się wydaje :/

      Usuń
    7. Dokładnie o tym samym pomyślałam. Raczej wątpię,że obaj założą ten sam mundur,choć wyglądali by wtedy naprawdę dobrze. Mam tylko nadzieję,że nie będziemy mieli niespodzianki w postaci fraków...

      Usuń
    8. Masz na myśli klasyczny frak czy mundur Flock Coat?

      Usuń
    9. Klasyczny frak

      Usuń
    10. Na pewno nie. Pamiętaj, że Harry jest żołnierzem i że wojsko jest dla niego bardzo ważne. Na pewno będzie to mundur. Pytanie tylko... Który?

      Usuń
    11. Tak,wiem. Cóż,przekonamy się jutro. Jest jeszcze opcja munduru,który często książę zakłada na Trooping the Colour-wersja z beretem http://www.zimbio.com/pictures/Hhol2X3IaIT/Prince+Harry+Portsmouth+Historic+Dockyard Co sądzisz?

      Usuń
    12. Jakoś nie jestem zbyt do tego munduru przekonana :/

      Usuń
    13. Cóż trzymajmy więc kciuki za Blues and Royals ;) A wzruszenie i uśmiech na twarzy Harry'ego będzie ozdobą każdego stroju

      Usuń
    14. Dokładnie :) Oj będzie jutro płakał nasz Harry ;)

      Usuń
    15. Myślę,że będzie robił wszystko żeby powstrzymać łzy wzruszenia,ale z pewnością będzie mu bardzo trudno

      Usuń
    16. Ja też obstawiam, że Harry się popłacze!

      Usuń
  3. Cieszę się, że breloczek się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro