Przejdź do głównej zawartości

Moja kolekcja- gazety

Witajcie! W jednym z pierwszych postów na blogu pokazywałam Wam moją kolekcję gazet. Od tamtej pory moja kolekcja stale się powiększa. Gazety i artykuły dostępne na polskim rynku większość z Was pewnie zna. W ostatnim czasie coraz więcej pisze się o rodzinach królewskich. I to cieszy. Polskie gazety z artykułami zbieram głównie dla zdjęć gdyż            w większości przypadków są przepiękne :) 

Dziś chciałabym Wam zaprezentować nowe zagraniczne gazety w mojej kolekcji. Te, które kupiłam, dostałam w przeciągu ostatniego roku! Mam nadzieję, że post Wam się spodoba! Koniecznie dajcie znać, która z gazet ciekawi Was najbardziej ;)

















Komentarze

  1. Mi podobają sie dwie nazwy gazet Hello! i majesty ? :)
    Są sliczne :);):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się gazeta Hello!.Mam pytanie w jakiej cenie jest ta gazeta i gdzie można ją kupić ? :) Na każdej z tych gazet znajduję się prześliczne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 30 złotych, dostępna w Empiku

      Usuń
    2. A wiesz może w jakim sektorze z gazetami,czy może na specialne zamówienie ? :)

      Usuń
    3. Dostępne na zamówienie na stronie internetowej, słyszałam, że podobno w Warszawie są na miejscu ale nie mam pewności.

      Usuń
    4. Dziękuję Ci ślicznie za odpowiedz :)

      Usuń
    5. Poniewaz moja rodzina mieszka w Londynie Posiadam wszystkie numery HEllo od 2011 pierwszy numer pochodzi z maja2011 lepiej się opłaca bo tam Hello kosztuje tylko 2 funty.posiadam również majesty ora iHOLA.niektore podwojne gdybys była zainteresowana moge ci wysłac za darmo

      Usuń
    6. nie ma sprawy.Wysle Ci za darmo.Tak wysyłałam Marlenie ktora prowadzi bloga o szwedzkiej rodzinie krolewskiej.Wysle w poniedziałek .Moj brat mieszka w Londynie i będzie kupował na bież aco.Dla mnie i dla Ciebie.To sie lepiej opłaca bo w polskim empiku kosztuje 30 zł a W Londynie 2 funty.I pamiętaj wysyłam za darmo bo chce Ci zrobic przyjemnosc.Napisz adress sms numer 517328770.pozdrawiam

      Usuń
    7. Napisz proszę do mnie mail. Adresy są na górze. Chciałabym jakoś się zrekompensować.

      Usuń
    8. To znowu ja niestety mmoj mail się zacia więc pisze na foru.Naprawde nie musisz mi się odwdzienczac;Pieniędzy nie wezme bo to BY MNIE OBRAZIło.Dzisiaj brat przysłał mi dwa ostatnie numery Hello 2 numery I HOLA and Royal Life.Najnowsze wyśle w poniedziałek i dołacze z tamtego 2017 roku.A rekompensatom dla mnie będzie prowadzenie tego cudownego bloga.Pozdrawiam

      Usuń
    9. uwielbia twojego bloga choc dopiero od niedawna czytam;jeśli go dalej porowadzisz to własnie będzie dla mnie wspaniała rekompensata

      Usuń
    10. Prk mój mail nie będzie działał napisz ck moj mail nie będzie działał wyslij sms czy intzepraszam to jeszcze ja mam 2 ksiązki o miłosci Meghan i Harego.Jedną zatrzymam dla siebie a druga moge wysłac ksiązka jest w jezyku angielskim.Jak moj mail nie będzie działał to wyslij sms czy jestes zainteresowana książka.Już nie przeszkadzam .Pozdrawiam

      Usuń
    11. jeszcze raz ja bo moj komputer szaleje,mam 2 ksiązki o miłoscxi Meghan iHarego.Jedna zatrzymam dla siebie jesli jestes zainteresowana daj znac,Jeżeli komputer bedzie szalał wyslij sms.a ksiązka jest w jeżyku angielskim.W poniedziałek wyśle gazety i moge tez wysłac książke.pozdrawiam

      Usuń
  3. Zazdroszczę,szczególnie tych jubileuszowych wydań:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie gdzie mozna kupić i ile kosztuje gazeta The Quality Royal Magazine Majesty ? :);)
    Ps: Śliczne gazety zazdroszczę :);):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kolekcji :)
    Mnie ciekawi gazeta na zdjęciu nr 1 - czy piszą w niej coś ciekawego o Meghan, czego nie podaje internet, czy sa tam jakieś ładne zdjęcia Meghan???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zdjęcia z ich pierwszego oficjalnego wyjścia po zaręczynach, zdjęcia z dzieciństwa i okresu dojrzewania Meghan :)

      Usuń
    2. Artykuły bazują na wypowiedziach H&M oraz osób, które ich znają ;)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź :)
      ania_lroyal

      Usuń
  6. Mam pytania Kasia :) Czy byłaś może kiedyś w Wielkiej Brytanii ? Planuję się wybrać na ślub Harrego i Meghan na 3 dni i nie mam pojęcia w jakich granicach jest to koszt takiej podróży lot i zakwaterowanie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wdzięczna za każdą odpowiedz :)

      Usuń
    2. Witaj :) Niestety nigdy nie byłam w Wielkiej Brytanii i nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie :(

      Mam jednak nadzieję, że spedzisz tam miło czas i będziesz miała niesamowite wspomnienia :)

      Pozdrawiam, Kasia

      Usuń
    3. Dziękuję :)

      Usuń
    4. ja tez jade na slub

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro