Przejdź do głównej zawartości

Szok, który nie minął!!

Media, media społecznościowe. Telewizja, radio, internet, prasa. Żyjemy w czasach w których dostęp do informacji jest bezproblemowy i łatwy. W każdej chwili można dowiedzieć się praktycznie wszystkiego. Trzeba pamiętać, że niektóre informacje należy przyjmować z dystansem. 

Jakiś czas temu zagraniczna prasa zaczęła publikować informację- zresztą po raz kolejny- o nowym związku Księcia Harrego. Powiem szczerze, że nie wierzyłam w te informację i wydawało mi się, że to kolejna plotka wyssana z palca. Jednak wczoraj rano pałac Kensington w oficjalnym oświadczeniu potwierdził, że Książę jest od kilku miesięcy w związku z Meghan Markle- amerykańską aktorką. 



Nie wiem ile razy czytałam zdanie "jego dziewczyna" ;) ale cały czas wydawało mi się to jakby no nie realne. 
Byłam w szoku a właściwie to nadal jestem. Jak o tym myślę to cały czas wydaje mi się to plotką ale jak już wiemy jest to prawda.
Ciekawi mnie jak ta historia się rozwinie i jaki będzie miała koniec. 
Osobiście mam dwa zgoła odmienne przypuszczenia. Z jednej strony uważam, że za kilka miesięcy usłyszymy, że rozstali się w zgodzie. Z drugiej zaś, że pod koniec przyszłego roku lub jeszcze później usłyszymy nowinę o zaręczynach i doczekamy się kolejnego Royal Wedding. 
Jak będzie tego nie wie nikt . Pamiętajmy jednak, żeby nie wierzyć we wszystko co czytamy lub będziemy czytać. Podejrzewam, że przez najbliższy czas prasa będzie wymyślać co raz to nowe informację na temat tej relacji. Bo przecież gdyby to wszystko co piszą było prawdą to William miał by z Catherine co najmniej 10 dzieci ;) 
Ciekawi mnie co Wy o tej informacji myślicie. Dajcie mi znać w komentarzu!!

PS. ŚLICZNA Z NICH PARA <3 <3

***
zdjęcia znalezione w sieci  

Komentarze

  1. Mnie zdziwił fakt,że wydano takie oświadczenie.
    Osobiście kibicuję tej parze!
    Choć widzę,że czym bliżej ślubu to więcej nieprzychylnych artykułów nawet na polskich portalach się pojawia.
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Proszę o komentowanie w sposób kulturalny.

Popularne posty z tego bloga

Jak napisać list z prośbą o autograf.

Na prośbę czytelnika ponownie post o tym jak zdobyć autograf. Ja autografy w większości zdobywam listownie. Co należy zrobić by zdobyć podpis idola? Szykujemy dwie koperty różnej wielkości- np A4 i A5 oraz zdjęcie idola. Ja zawsze wysyłam zdjęcie bo ułatwia to zdobycie podpisu. Wyszukujemy adres do idola. Najczęściej jest to adres agencji, teatru czy planu filmowego.  Znaleziony adres piszemy na większej kopercie kopercie, zaś na mniejszej piszemy swój adres. Ja również na dużej kopercie zawsze piszę swój adres na wypadek zwrotu listu do mnie. Na obie koperty przyklejamy znaczki i szykujemy list. List. Na górze piszę zwrot grzecznościowy, następnie kilka słów o sobie, później kilka zdań o idolu, tzn. za co go cenię, coś o jego osiągnięciach. Następnie proszę o jej lub jego autograf na zdjęciu które wysłałam i składam odręczny podpis. Do dużej koperty wkładam mniejszą kopertę (z napisanym na niej adresem), list, zdjęcie oraz gdy list wysyłam za granicę- kupon IRC (międzynarodowy

Odpowiedź od Królowej Małżonki!

Witajcie! 26 stycznia otrzymałam odpowiedź od Camilli, Królowej Małżonki. Były to podziękowania za życzenia, które wysłałam 8 grudnia 2022 roku z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

Poznajmy ich lepiej- Królowa Małgorzata II

Królowa Małgorzata II urodziła się 16 kwietnia 1940 jako córka Króla Frederika IX i Królowej Ingrid. Jej pełne imiona brzmią: Margrethe Alexandrine Þorhildur Ingrid. Królową Danii została w 1972 roku po śmierci swojego ojca. Królowa uczęszczała do Zahles Skole w latach 1946-1955. Jednakże od 1946 do 1949 roku uczyła się w Pałacu Amalienborg. W latach 1955-1956 uczyła się w  North Foreland Lodge w Hampshire w Anglii. Po otrzymaniu prywatnych lekcji ukończyła Zahles Skole z certyfikatem egzaminacyjnym na poziomie szkoły średniej II stopnia w 1959 roku. W latach 1960-1965 Królowa studiowała na uniwersytetach w Danii i innych krajach europejskich. Po zdaniu egzaminu z filozofii na Uniwersytecie w Kopenhadze w 1960 roku, studiowała archeologię na Uniwersytecie w Cambridge w latach 1960-61 i uzyskał dyplom z archeologii prehistorycznej. Następnie studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie w Aarhus w latach 1961-1962, na Sorbonie w 1963 roku i London School of Economics w 1965 ro